Print this page

«امتحان» جایزه بهترین فیلمنامه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «تیرانا» را گرفت Featured

Rate this item
(0 votes)

 

فیلم سینمایی «امتحان» به نویسندگی مشترک شوکت امین کورکی و محمدرضا گوهری فیلمنامه‌نویس ایرانی جایزه بهترین فیلمنامه بخش «رقابتی اصلی» نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «تیرانا» در آلبانی را تصاحب کرد.

 

فیلم سینمایی «امتحان» به کارگردانی شوکت امین کورکی، به تهیه کنندگی ممد اکتاش، به نویسندگی مشترک شوکت امین کورکی و محمدرضا گوهری، محصول مشترک اقلیم کردستان عراق و کشورهای آلمان و قطر در دومین حضور بین‌المللی خود، در بخش «رقابتی اصلی» نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «تیرانا» در شهر تیرانا کشور آلبانی به نمایش در آمد و جایزه بهترین فیلمنامه بخش مسابقه اصلی به صورت مشترک به شوکت امین کورکی و محمدرضا گوهری فیلمنامه‌نویسان این اثر سینمایی اهدا شد.

 

جشنواره بین‌المللی فیلم «تیرانا» به عنوان مهمترین و بزرگترین رویداد سینمایی منطقه بالکان، با هدف ایجاد مرکز مهم فرهنگی و سینمای مستقل، ایجاد فضایی دوستانه برای هنرمندان سینما و علاقمندان به سینما در اروپا و سراسر جهان و همچنین گردهم‌آیی عاشقان و دانشجویان هنر سینما تأسیس شده است. نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «تیرانا» با شعار "متفاوت فکر کنید، یکسان تماشا کنید"  از روزهای 2 تا 8 مهر ماه جاری (24 تا 30 سپتامبر 2021) در شهر تیرانا پایتخت کشور آلبانی برگزار ‌شد.

 

 http://www.jahanipress.ir/Images/News/Larg_Pic/10-7-1400/IMAGE637687733369540754.jpg